Hoitoon pääsy kiireettömässä hoidossa :

Lääkärien ja sairaanhoitajien vastaanotot:

Kiireettömät käynnit, joita on edeltänyt yhteydenotto ja hoidon tarpeen arviointi.

(ei sisällä päivystyskäyntejä eikä jatkohoidon seurantakäyntejä)


Maaliskuu 2018:

Paimion terveysasema:  

                Lääkäri      Hoitaja

0-14 vrk:    31,30%     90,00%

15-30 vrk:  46,96%     9,33%

31-90 vrk:   21,74%    1.67% 



Sauvon terveysasema:

               Lääkäri        Hoitaja
0-14 vrk:   54,55        83,33%

15-30 vrk:  45,45%     16,67 %

31-90 vrk:                    0 %



Suun terveydenhuollon 

(tilanne 20.04.2018)

Ajan vastaanotolle  hampaiden tarkastukseen hammaslääkärille saa  3-6  kuukauden sisällä, mikäli hoidon tarpeen arviossa ei ilmene kiireellistä hoidon tarvetta ja suuhygienistille 2-3 kuukauden sisällä 


Paimio-Sauvo Asiakaskokemus (viimeisen 30 päivän ajalta)

Asiakaskokemusta mitataan Paimion-Sauvon terveyskeskuksessa kansainvälisesti tunnetun nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, minkä arvosanan asiakkaamme ovat antaneet saamastaan palvelusta. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100–100 väliltä.
        Asiakaskokemus


Terveyspalveluiden lomakkeita
  Nimi
Terveyskeskuksen vaihtaminen lomake
SUOSTUMUSLOMAKE puolesta asiointiin
Omahoidon arviointi

Terveyspalvelut
Paimion ja Sauvon alueella

Paimion kaupungin ja Sauvon kunnan perusterveydenhuollon palvelut tuottaa Paimion-Sauvon terveyskeskus. Kotisairaanhoidosta ja muusta vanhustyöstä vastaavat peruskunnat

Erikoissairaanhoidon palvelut tuottaa Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri.

Ympäristöterveydenhuollon  palvelujen järjestämisestä vastaa Liedon kunta.Ympäristöterveydenhuolto, Lieto



Uutiset

16.1.2018 9.45

Asiakaskokemus terveyskeskuksen palveluissa

Asiakaskokemusta mittaava NPS-mittari kertoo, minkä arvosanan asiakkaamme ovat antaneet saamastaan palvelusta. Tulokset ovat nähtävillä nyt reaaliaikaisesti terveyskeskuksen kotisivulla.

Asiakkaat ovat voineet antaa syyskuusta 2017 alkaen palautetta terveyskeskuksen palveluista Roidu- asiakaspalauteautomaattien avulla .  Palauteautomaatti löytyy kaikkien ulko-ovien lähistöltä sekä Paimion että Sauvon terveysasemilla.
Asiakaskokemusta mitataan Paimion-Sauvon terveyskeskuksessa kansainvälisesti tunnetun nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, minkä arvosanan asiakkaamme ovat antaneet saamastaan palvelusta. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100–100 väliltä.
Asiakaskokemus


Palaa otsikoihin



hatanumerot

Ambulanssi, poliisi, palokunta
p. 112

Myrkytystietokeskus
p. (09) 471 977

Lääkäripäivystys (Paimio)
Ark. klo 8:00 - 16:00
Ajanvaraus klo 8-15:30
p. (02) 474 6202

Huom. Tähän numeroon vain ajanvarausta koskevat puhelut.

Muut asiat: 
arkisin klo 10 - 14.30

p. (02) 474 6383 (Paimio)
p. (02) 474 6400 (Sauvo) 

Lääkäripäivystys (Turku)
TYKS T-Sairaalassa, Savitehtaankatu 1
Ark. klo 16:00-8:00, viikonloppuisin ja pyhäpäivinä
p. (02) 313 8800
 
Suun terveydenhuollon ensiapupäivystys arkisin
klo 8:00-15.30
Ajanvaraus klo 8.00-10.00
p. (02)474 6210
 
Suun terveydenhuollon ilta-,  viikonloppu- ja arkipyhäpäivystys
TYKS T-Sairaalassa, Savitehtaankatu 1, Turku
Ajanvarauspuhelin 02 3131564
arkisin klo 15:30-18:00 ja lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä   klo 9:00-11:00.


Avoimet työpaikat Paimion-Sauvon ktky:ssä:

 

Avoimet työpaikkailmoitukset





Terveyskylä_logo

Terveystietosi löytyvät täältä

Kanta, omien tietojen katselu


                      terveyskirjasto[2]



Sote- ja maakuntauudistus Varsinais-Suomi
Sote- ja maakuntauudistus