Kaupungin palautejärjestelmän häiriötilanne on korjattu
Kaupungin palautejärjestelmässä on ollut viime viikkojen aikana ongelmia, mutta nyt järjestelmä toimii jälleen! Voit siis taas antaa sen kautta palautteesi - on se sitten negatiivista tai positiivista. Palautejärjestelmän kautta voi myös ilmoittaa havaintosi kaupungin hallinnoimien palvelupaikkojen rikkoutuneista rakenteista tai laitteista.

Paimion kaupungin palveluista voit antaa palautetta (ruusuja, risuja tms) joko näiden verkkosivujen palautesivun tai Paimion karttapalvelun kautta.
Viime viikkojen aikana on ollut haasteita palauteviestien kulussa. Niinpä palautteiden vastaanottajat (=kaupungin henkilökunnan edustajia) eivät ole saaneet tietoa/herätettä saapuneesta palautteesta. Myöskään palautteisiin annetut vastaukset eivät ole lähteneet palautteen antajille. Viestintäongelmiin on saatu nyt korjaus!
Julkaisuluvan saaneet palautteet, joille on annettu sijainti, julkaistaan Paimion karttapalvelussa ja julkaistut palautteet -sivulla (avautuu uuteen välilehteen).
Palautteet muihin palautekanaviin
On hyvä huomata, että
- sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä pelastuslaitoksen palautteet tulee antaa Varsinais-Suomen hyvinvointialueelle osoitteessa varha.fi/palaute.
- ELY:n hallinnoimien teiden kunnosta oikea palautekanava on Palauteväylä. Siellä vastataan viesteihin arkipäivisin klo 8 – 16.